donderdag 2 januari 2014

Mens en lijden: zware onweer op pukkelpop

Klik hier om het filmpje van het zware onweer in Pukkelpop te zien.

Ik denk dat de familieleden en vrienden van de overledenen nu wel de vraag hebben waarom die persoon juist gestorven is. We willen als mensen overal een betekenis aan geven, wat wel normaal is. Ik denk dat dit een puur ongeluk was door het weer. Hier kan de mens het niet voorkomen. Ze konden er wel voor zorgen dat pukkelpop op een veiligere plek gebeurde (zonder bomen), maar niemand verwacht natuurlijk ook zo'n zwaar onweer.Ik hoop dan ook dat die mensen als geest of in de hemel gelukkig zijn! En als God zou bestaan, hij ze veel liefde heeft. 

Soms geloof ik dat beschermengelen mensen zijn die reeds gestorven zijn en als geest op deze aarde leven. Soms heb je dan ook het gevoel dat ze zeer dicht bij jou zijn en ze hun hand op je schouder leggen om je te steunen. Ik heb dit nog niet meegemaakt, maar geloof het wel als andere mensen dat vertellen. Ik hoop dat die mensen die in pukkelpop gestorven zijn, mogen beschermengelen zijn van hun vrienden en familie die overleden zijn. Ik hoop dan ook dat die vrienden en familie de warmte voelen van die overleden persoon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten